Käsityömessujen jälkeen




Käsityömessut olivat ja menivät enkä minä niihin osallistunut muuta kuin virtuaalisesti. Olin vakaasti päättänyt, että en tilaa mitään, mutta vähän väliä olin jotakin naputtamassa ostoskoreihin ja sitten taasen tyhjensin, kun muka tulin järkiini.😁Lopulta Kaupunkilangan messualeet saivat minut ostamaan ja olen ihan tyytyväinen, että ostin, koska Kaupunkilanka on harvoin tarjouksessa. Näinkin voi itselleen perustella, miksi ostaa lankaa😇😅




Vaikuttaisi, että vaaleanpunainen oli nyt minulla suosituin väri, mutta tuli mukaan valkoista, turkoosia ja ruskehtavaakin. Nämä Pispalat ja Satamat ovat ihan uusia tuttavuuksia.



Ja ihanaa palvelua, kun laitettiin pari ylimääräistä kerää mukaan, kun oli vajaita keriä. Tällainen lämmittää aina mieltä❤️



Kerroinkin aikaisemmin, että olen varannut pöydän Navetanvintin Joulumyyjäisistä ja niihin olen koittanut tehdä myytävää. Sain tietenkin flunssan, josta en ilman antibioottikuuria selvinnyt tai en ole ihan vielä kokonaan muutenkaan selvinnyt. Ärsytysyskähän se jää aina päälle ja voi kestää kauankin ennenkuin rauhottuu. Mutta tuonne Navetanvintille minä menen sitten oikein sinne ylös vintille, jossa lämpötila on sama kuin ulkona. On katto ja seinät, joten suojassa sateelta ja tuulelta, mutta muuten saa pukeutua kyllä todella lämpimästi. Mutta olen oikein tyytyväinen tähän ulkoilmaan näin monikemikaaliyliherkkyyttä sairastavana eikä tarvitse frisyyriä miettiä, kun saa laittaa pipon syvälle päähän👍👌😁


Olin suunnitellut, että olisin päässyt avustajan kanssa Black friday-ostoksille, mutta niinhän se PEMiä pukkasi perjantaiaamuna ja ei se auttanut kuin pidätellä oksennusta ja huilata. Mutta avustaja kävi ostamassa minulle ison vaasin, josta olin haaveillut ja varaamassa yhden mekon liikkeestä ja se pitäisi saapua sinne ensi viikolla. Ja vielä Hesen ruokien kanssa kotiin, niin päivä oli pelastettu👍 Istuin sängyssä ja mussutin kerroshampurilaista enkä miettinyt yhtään erikoisruokavalioitani, kun tarve oli suolaiselle ruoalle. Vielä suklaacookie-keksiä naamaan, niin alkoivat energiatasot pikkuhiljaa täyttymään, niin että jaksoin jo raahautua nojatuoliini.



Jotain silti olen saanut aikaiseksi, vaikka ei se aina itsestä siltä tunnu. Muutaman lapasen ja ehkä vähän sukkiakin joulusukkien ohella. Eiköhän se tästä taasen…




Kommentit

  1. Hyviä ostoksia teit ja toki sinä tarvitset lankaa, kun teet niin vauhdilla noita sukkia ja lapasia.
    Ihanan kaunis vaasi - ilmankos olitkin siitä haaveillut. Mukavaa marraskuun loppua uusien lankojen kanssa.

    VastaaPoista
  2. Voihan hitsi kun et päässytkään Black Friday ostoksille, no toivottavasti sait silti nauttia langoista! Ihania lapasia olet taas saanut aikaan. Itsekin mietin ostanko vai enkö tuota Kaupunkilangan tarjousta ja niinhän siinä kävi että sorruin myös ostoksiin (mutta en Kaupunkilangan) Vielä ei ole sitä pakettia tullut varmaan ruuhkan vuoksi mutta eiköhän se tule jossain vaiheessa. Ei tässä nyt langanpuutetta ole vaikkei heti tullutkaan :D

    VastaaPoista
  3. Kiva malli lapasissa! Vai, että "muutaman lapasen"? Heh.

    VastaaPoista
  4. Aivan maailman pätevimmät perusteet uusien lankojen hankkimiseen! 🥳

    Mahtavaa, että avustaja pääsi paikkaamaan hieman Black Fridayn tilannetta. Jaksamista 🥰

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Sadonkorjuusukkien ilmainen ohje

Mustavalkoiset Unikkosukat

Varpu-sukat eri väriyhdistelmillä