Tekstit

Näytetään tunnisteella hääjärjestelyjä merkityt tekstit.

Enää viikko H-hetkeen!

Kuva
H-hetkeen eli häihin😊 Ensi lauantaina on häät ja siksi tämä blogin päivitys on ollut vähän tauolla. Älkää kysykö, onko homma hanskassa, en yhtään tiedä😅Olen autuaan stressaamattomassa olotilassa, kun muisti ei oikein pelaa enkä tahdo tajuta, että vain viikko aikaa. Mutta koska ME-potilaan täytyy tehdä muutenkin kaikki aina ajan kanssa ja aloittaa ajoissa, olen hankkinut tavaroita pikku hiljaa; nyt on enää läpikäyminen ja viimeistely. Onneksi minulla on maailman paras kaaso, joka hallitsee kokonaiskuvan ja ilmoittaa minulle, jos jokin asia jäänyt miettimättä. Hänellä on myös vapaat kädet juhlapaikan koristelussa; tietysti minun toiveideni mukaisesti, mutta varmasti näemme myös yllätyksiä ja hienoja viritelmiä👌🥳 Esikoiseni (25v) on nakitettu seremoniamestariksi. Hän on rauhallinen eikä turhia stressaa, kunhan tietää mitä pitää tehdä. Hän myös hoitaa musiikit ja morsiamen ja kaason oikut😅 Myös muut ystäväni ovat tarjonneet apuaan ja kahvikuppeja ja pöytiä ja tuoleja pitäisi nyt olla ...