Miesten kirjoneulesukat sateenkaaren väreissä
Olinpa aivan unohtanut näistä miesten sukista laittaa kuvaa! Vuoden alkupuolella tein nämä kokeilumielessä ja ihan kivathan näistä tuli. Ehkä joku mies kelpuuttaa itselleen tällaiset sateenkaaren väreissä hehkuvat sukat, kun tuo musta pohjaväri kuitenkin vähän rauhottaa kokonaisuutta. Olen myös tyytyväinen itseeni, kun taasen sain tehtyä yhdet yksiparisukat valmiiksi ja samalla tein toisetkin sukat samasta langasta, jotta sain langan kulutettua. Muistin, että näissä ruttusukissa meni kauan tehdä, onhan patenttineule muutenkin hitaampaa kuin tavallinen, mutta näin tuskaiseksi en muistanut tämän tekemistä. Lanka on Novitan Hetki-lankaa, joka sisältää puuvillaa 50%, villaa 30% ja polyamidia 20%. Eli ihan sukkalankanakin mainostettiin. Mutta ei kyllä sopinut minun käsialalleni ollenkaan; lanka ei luistanut puikolla yhtään ja silmukoista tuli ihan erikokoisia kaikista, kun lanka takertui. Neulominen oli siis silkkaa tuskaa! Joten olen hyvin tyytyväinen tällä hetkellä, että en antanut p...