Suklaiset sukat
Onpas ollut raskas viikko! Niin raskas, että en ole edes kyennyt vastaamaan edellisen postauksen kommentteihin, mutta jospa kohta siihen kykenisin. En ole täysin palautunut edellisistä rasituksista ja sitten vielä isäntä jäi sairaslomalle flunssan takia, joten kaikkihan sen tietää, miten sellainen vie voimia😅 No ei vaitiskaan, mutta ajantajun kyllä sekoittaa ja täytyy myöntää, että kaipaan jo normaalia arkihiljaisuuttani, jotta saisin rauhassa ajatella ajatuksiani. Tulipa taasen tahattomasti testattua kognitiivista puoltani. Lääkärissä olen aina vastannut kysyttäessä, kuinka kauan pystyn keskittymään johonkin tarkkuutta vaativaan asiaan kerralla, että noin puoli tuntia. Enhän minä tätä ole mitenkään testannut, olen vain itse ajatellut, että kyllähän minä varmaan puoli tuntia pystyn👍 Tulipa tilanne, että piti netistä selvittää minkälaisen kissanluukun ostamme, kun ajatuksena vaihtaa isompaan, ja isännän mittaillessa minä tutkin kokoja netistä ja surffailin eri merkkien ja tuoteti...