Neulemaratonin saldo
Miten se on aina, kun pitäisi jotakin tehdä tai mitata, mitä yleensä tekee todella paljon, niin mitattaessa et saa mitään aikaiseksi. Näin ainakin tuntuu nyt. Juuri tällä viikolla poikani oli avustajanani ja otimme tavoitteeksi hyllyjen päällisten imuroinnit, vaatekaappien siivoukset ja ikkunoiden pesun. Tätä olemme jatkaneet tälläkin viikolla. Voisinhan minä istua ja neuloa, mutta tottakai olen osallistunut ja neuvonut tyyliin; ota vielä tuolta ja ota tuolta kunnolla, joten neulomisaika on lyhentynyt huomattavasti normaalista. Mutta mukavaa oli tämä, että tuli aloittaneeksi keskeneräisiä ja aloitin uudestaan yhden kesäpuseronkin, johon jo aikoja sitten olen langat ostanut. Mitäs minä sitten neuloin? Kesäsukkia tein muutaman ja ohjeenkin kerkesin väsätä näistä Lankajengiin. Näitä teen nyt erivärisinä versioina taasen muutaman lisää. Tämän villatakin aloitin kyllä kauan sitten, en edes...