Viikon saldoa
Reilun viikon olen nyt uurastanut Neulepäiviä varten ja jotain on valmistunutkin. Lupasin väliaikatietoja ja niitä nyt tulee😊 Varpu-sukkia olen tehnyt muutamat eri väreissä ja niitä teen tietysti lisää ”siinä sivussa”. Eri värejä ja eri kokoja. Näin olisi suunnitelma. Tästä grafiitinharmaasta versiosta en ole varma tykkäänkö vai en ja siksi jätinkin hautomaan tämän yhden sukan… Ja ettei elämä kävisi tylsäksi, aloitin sitten suunnittelemaan Cherrytales-sukkiani eri värisenä😅 Alkuperäinen ohje on siis luonnonvalkoiselle, jossa on mm fuksiaa ja vaaleanpunaista. Nyt ajattelin harmaalla pohjalla kokeilla… Tämmöistä täällä villasukkatehtaalla.🥳 Ai niin, jouduin uuden tulostimen hommaamaan, jotta saan ohjeitani tulostettua myyntiä varten. Sitä sitten huomenna avustajan kanssa testaamme👍