Kaikenkarvaiset ystävämme; Nacho ja Taco






 Ajattelinpa nyt laittaa hieman kuvia meidän uusista perheenjäsenistämme, kun arki on nyt hieman muuttunut ja kutominenkin tuntuu haasteellisemmalta😅

Eli kaksi pientä kissanpentua saimme parisen viikkoa sitten. Tulivat meille aika pieninä olosuhteiden pakosta ja ovathan nämä vieläkin pieniä. Ihan maatiaiskissan pentuja, mutta upean oranssin ja kermankin värisiä sanoisin😍😍


Nacho-poika ja Taco-tyttö💜


Miesten sukkia tässä olen koittanut kutoa ja ilmeisesti olen keskittynyt liiaksi kutomiseen, kun täytyy tulla syliin ja välillä herätellä emäntää huomaamaan😁 


                              


Minun vieressänihän nämä köllöttelevät päivät pitkät, jos eivät siis taistele keskenään leikkitaisteluja, ja kiipeilyteline onkin asennettu minun nojatuolini viereen . Siitä on hyvä katsella uloskin, kun vielä ei ihan pääse ulkoilemaan. Tarkoitus on kyllä valjaissa käydä pihamaalla…


                        


                           



Yritin tässä ottaa kuvia kutomistani sukista ja eihän siitä tullut oikein mitään. Pikkuhiljaa aikoi kiertely pöydän ympärillä, sitten hypättiin pöydälle. Toinenkin liittyi mukaan ja sitten saikin jo rekvisiitat kyytiä:)


       


       


Tacon herkkua on kermaviili ja Nacho nautiskelee raa'alla kananmunalla. Hyvä niin, ei ainakaan tule tappelua ruokakipolla.


                     


Ja kun minä takapuoleni nojatuolista nostan, se valloitetaan samantien. Miten tällaisia raaskii nostaa tuosta pois....joten minä kudon, kun saan luvan ja mahdollisuuden;):)


                      

Kommentit

  1. Oikeita sulopalleroita nuo teidän uudetvperheenjäsenet 😍 Nyt sinullakin on neuletarkistajat 😁

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näin on ja nämä ovat oikein sisäistäneet tämän tuplatarkastuksen :):)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Sadonkorjuusukkien ilmainen ohje

Mustavalkoiset Unikkosukat

Varpu-sukat eri väriyhdistelmillä