Rakas Villasukka-kirja




 Olin aivan unohtanut, että minulle oli tulossa Lankajengistä Neulebingopalkinto! Olin saanut neulebingon ja olin ainut osallistuja, joten palkinto oli taattu😅👌



Tänään tuli Rakas Villasukka-kirjanen ja olipa tosi mieluisa yllätys!


 Paljon sukkaohjeita,



 tekniikkaohjeita, 


muistiinpanosivuja 


ja välissä kivoja aforismejakin. 





Näihin sukkiin ihastuin ensimmäisenä; väritys ja kuvio on niin minua.



Näihin ohjeisiin luultavasti tulen palaamaan useasti. Vaikka en välttämättä tarvitse joka kohdassa, silti kiva tarkistaa, tekeekö sitä oikein.



Kommentit

  1. No ihan olen unohtanut Lankajengin bingon tai myös omankin bingon :D

    Tuo kirja oli juuri lainassa kirjastosta mutta jäi vähän vähälle selailu kun tässä oli muitakin kirjoja kirjastosta samaan aikaan :D

    Todella osuvat lausahdukset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä kaikinpuolin mukava kirja ja nuo lausahdukset oikein kruunaa tämän:)

      Poista
  2. Tuo paras valintasi onkin todella kaunis. Jännityksellä odotan omaa versiotasi. Minulla on ollut tuo kirja lainassa ja olen siitä kopioinut myöhemmin toteutettavaksi mallin Merimiessukat.
    Minä en ollut huomannut Lankajengin bingoa. Oma on kyllä olemassa ja vähitellen täyttymässäkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei varmaan moni muukaan ollut huomannut Lankajengin bingoa, kun minä olin ainoa osallistuja. Enkä sanoisi, että mitenkään vaikeasti toteutettavissa kuitenkaan olisi ollut. No mutta, palkinto oli kyllä ihan kiva!

      Poista
  3. Onnea voittajalle! Ja osallistujalle :) Kaikista teoksista saa aina vähintään jotain inspiraatiota omiin juttuihinsa. Tuo sukkamallikin on tosi nätti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia ja inspiraatio omiin tekemisiin onkin parasta!

      Poista
  4. Onnittelut voittajalle! Ja hyvää kuunvaihdeviikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Ja kuunvaihdehan se tosiaan onkin jo:)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Sadonkorjuusukkien ilmainen ohje

Mustavalkoiset Unikkosukat

Varpu-sukat eri väriyhdistelmillä