Tilausvirhe







Innoissani tilasin netin kautta lankoja ja koitinpa olla peräti kaukaa viisas ja tilata tuleviakin projekteja varten lankaa, mutta niin vain sain virheen aikaiseksi.

Aukaisin paketin ja olin varma, että oli kerätty väärin. Nallelankaa, sävyä Karviainen, piti olla vain yksi kerä, mutta sitä olikin 4 kerää! Olin varma, että minä olin tilannut oikein ja oli kerätty väärin. Pieni tarkistus ja asia olikin toisinpäin, joten päätin pitää langat:)

Nyt minulla on sitten neljä kerää tummaa viininpunaista, joka oli tarkoitus olla vain tehostevärinä sukissa ja näistä pitäisi jotakin keksiä. Yksi kerä nyt meni heti käyttöön, mutta kolme on vielä jäljellä...

Laitanpa kuvia eri väriyhdistelmistä, joita olen täällä pyöritellyt ja kerro ihmeessä, mikä miellyttää sinun silmääsi eniten. Voisin vaikka mieleisestäsi yhdistelmästä jotakin yrittää saada aikaiseksi 😁💪 Tai voihan niihin sukkiin käyttää montakin väriä, siis enemmän kuin kaksi…


                


                 


                


                

Kommentit

  1. Neljäs ylhäältä miellyttää minun silmää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli sahraminkeltainen ja viininpunainen? Itsekin mietin niitä yhtenä vaihtoehtona...

      Poista
  2. Vaaleanpunainen ja viininpunainen on aika varma väriyhdistelmä 😊 oon itse käyttänyt sitä ja toimii 😊👍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo on kyllä tosi ihanat yhdessä! Eli niistäkin pitää tehdä jotakin:)

      Poista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Sadonkorjuusukkien ilmainen ohje

Mustavalkoiset Unikkosukat

Varpu-sukat eri väriyhdistelmillä