Tummansiniset kirjoneulesäärystimet






Minulla ja isännällä loppui koronakaranteeni tänään ja sain kuin sainkin vielä yhdet säärystimet valmiiksi👍😊 Pojalla vielä yksi päivä karanteenia ja varmuuden vuoksi koronatestiin, kun epämääräistä nuhaa ja kurkkukipua ollut muutama päivä. Infektiohoitajan määräyksellä. Toinen on käynyt jo kuusi kertaa testissä, kun vähän väliä on nuha, ja silti jännittää. 

Isäntä aamulla töihin lähtiessä muistutti minua, että Hei Irene, sulla loppu karanteeni! Johon minä, että Jee, olen vapaa kuin taivaan lintu😅😅 Meidän omaa huumoria, kun molemmat tiedämme, että eihän minun elämässäni mikään muutu eikä yksi kymmenen päivän karanteeni paljoa hetkauta, kun on jo viisi vuotta ollut kotona eristyksissä monikemikaaliyliherkkyyden ja ME/CFS:n takia. Mutta sinänsä tyytyväinen että tällä kertaa selvittiin säikähdyksellä…siis jos pojan tulos vielä negatiivinen..


Mutta, näihin säärystimiin. Tummansinisiä olen kauan halunnut tehdä ja vielä kun oli tarve päästä jämälangoista eroon, niin näihin sai hyvin uppoamaan muutama nyssykkä. 


                         



Novitan seiskaveikasta tehty ja menevät jopa hieman yli polvien, kun tuon taitteen kääntää suoraksi. Muutenkin kaikinpuolin helppo kuvio kudottavaksi ja voisi erivärisenäkin tehdä, jos inspiraatio yllättää.


                             


                             

Kommentit

  1. Hyvä, että karanteeni päättyi. Kauniit säärystimet <3 Kuten kirjoitit, niin voisi neuloa myös eri väreillä. Tykkään tuosta kuviosta tosi paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia ja tosiaan ihan millä väriyhdistelmällä vaan voisi näitä kokeilla! Tykkään tehdä tuon sydämen noin, niin ei tule pitkiä langanhyppäyksiä ollenkaan...

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Sadonkorjuusukkien ilmainen ohje

Mustavalkoiset Unikkosukat

Varpu-sukat eri väriyhdistelmillä