Täyttä elämää


”Niin kauan kuin kuljet
joka paikassa
niin kuin juoksisit ensimmäistä kertaa
niityn poikki,
olet kevyt ja onnellinen,
et murehdi
ilmettä elämän kasvoilla.”
        
      - Tommy Tabermann-

Tätä runoa ei tarvitse selittää. Jokainen osaa kuvitella tuon tunteen niityn poikki juoksemisesta ja sen olotilan siirtämisestä omaan elämään, jokaiseen hetkeen. Se on vähän niin kuin sisäinen lapsi olisi aina mukana, joka hetkessä.
Ehkä tämän ominaisuuden avulla olen selviytynyt näinkin hyvin ja koen että elän täyttä elämää sairauksistani huolimatta. Täysi elämähän ei vaadi isoja ja näyttäviä puitteita, mahdollisuutta päästä joka paikkaan kokeilemaan kaikkea eikä etenkään lähtemistä tekemään jotakin. Minä olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, että olen jo sen ikäinen, että olen ehtinyt tehdä kaikki isot asiat elämässäni; perhe, lapset, koulutus, työelämä ja matkusteluakin jossain määrin. Olen myös luonteeltani ns. yllytyshullu, että monenlaisiin juttuihin olen myös ehtinyt osallistua:) 
Nyt minulla on mahdollisuus kääntyä rauhassa sisäänpäin ja antaa luovuuden, mielikuvituksen ja ennen kaikkea omien ajatusteni päästä valloilleen. 
 Kun minua sanotaan positiiviseksi, ajattelen ennemminkin niin, että olen onnistunut elämään omannäköistäni elämää ja olen sinut elämäni kanssa siinä määrin, että se näkyy ulospäinkin. Koska minähän olen oikeasti realisti, jolla vain sattuu olemaan mieletön mielikuvitus😎

                                          ........

Sukankudonnan väliin oli pakko tehdä rentouttavaa hartiahuivia. Rentouttavaa siksikin, että kuvion oppi aika äkkiä ulkoa ja sitten sai vain kutoa niin kauan kuin lankaa riitti. Lankana oli Adlibriksen ohut Socki fine ja väri herkullinen strawberry sprinkle.




Kuvio on nimeltään Lehmus-kuvio ja löytyy ainakin Ullaneuleen sivuilta (ullaneule.net).












Kommentit

  1. Onnittelut uudelle bloggaajalle <3 Mitäs olet mieltä tästä aforismista: Sukka hyvin, kaikki hyvin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan mahtava aforismi! Täytyy ottaa käyttöön<3

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Sadonkorjuusukkien ilmainen ohje

Mustavalkoiset Unikkosukat

Varpu-sukat eri väriyhdistelmillä