Suutarin lapsilla ei ole kenkiä....
Tämä sananparsi pitää niin paikkansa täällä meillä:) Minä kudon päivät pitkät sukkia, omaksi ilokseni ja toisillekin, mutta itselleni en saa napsittua aikaa että saisin sukat tehtyä. Jokaiselle muulle perheenjäsenelle olen kyllä tehnyt. Kuljen vanhoissa, kohta rikkimenevisssä sukissa, jotka olen saanut joskus kauan sitten lahjaksi. Hyvin ovat kyllä kestäneet! Minun on kuitenkin haasteellista löytää sopivia sukkia, vaikka tarvinkin niitä ympäri vuoden. Minulla on vaikea ihon ja ihonalaiskudokaen kipu ja iho ei kestä minkäänlaista painetta. Tämä tuottaa vaikeuksia myös muiden vaatteiden kanssa, ei vain sukkien. Sukissa on kuitenkin se, että ne pitää olla todella löysät, ei puristavia sukansuita eikä edes puristavaa sukkaa. Muuten istunkin sitten loppupäivän ja raavin jalkani verille koska ne kutisevat niin älyttömästi. Kutinahan on kivun esiaste... Myös materiaali pitää olla sopivaa. Itse kudon paljon villalangasta, jonka koostumus on 75% villaa ja 25% polyamidia, mutta it...