Ensimmäinen ”virallinen” sukkaohjeeni



 Täytyyhän sitä mainostaa tätäkin kautta, kun sain ohjeen tehtyä näistä Varpu-sukista ja julkaistua lankajengin sivuille🤗🤗

https://www.instagram.com/lankajengi/p/CY9CPrnqXZq/?utm_medium=copy_link

Minä en ole mikään tietotekniikkanero ja uuden oppiminen on nykyään todella vaikeaa kognitiivisten ongelmien takia, joten nostan kyllä itse itselleni hattua, että sain tämän tehtyä.



Sanotaan näin, että jouduin keksimään kaikenlaisia kiertoteitä, kun jokin asia ei pelittänytkään ja yhtenä iltana jo luovutinkin ja päästin marttyyrimaisesti raivon kyyneleetkin😢😬 Isäntä tajusi olla hiljaa, koska tietää, että parempi antaa minun märistä rauhassa ja sitten minä yleensä jatkan, kun olen saanut purkautua. Hän jotenkin tuntee minut paremmin kuin minä itse, koska hän ei koskaan usko, kun sanon, että tämä oli nyt sitten tässä😁

Ystävälleni kiitos, kun auttoi ohjeen testauksessa ja löysi korjattavat kohdat, jotta ohjeesta tulisi ymmärrettävämpi!❤️👏

Ei muuta kuin käykäähän tutustumassa ja kommentoikaa, miltä vaikuttaa😊





Kommentit

  1. Onnea! Tuo on mukava etappi neulonnan saralla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia ja on se vaan kiva, kun jotakin saa aikaiseksi🤗🤗

      Poista
  2. Todella hienot ja onnea ensimmäisestä ohjeesta! :)

    VastaaPoista
  3. Onnittelut ensimmäisestä ohjeesta!
    Mutta nolottaa myöntää, etten käytä instagramia ollenkaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia!❤️ lankajengin sivu löytyy ihan www.lankajengi.fi.

      Poista
    2. Kiitos linkistä! ♥ Perehdyn siihen aamulla... Hyvää yötä!

      Poista
  4. Onnittelut ensimmäisestä sukkaohjeesta kuin myös onnittelut Instagramin selättämisestä. Minä olen kyllä sinne kuvia laittanut ja katselen muiden kuvia, mutta siihen se osaaminen jää. Varpu-sukat on oikein kauniit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia ja se on tämä tietotekniikka, joka kyllä vähän ottaa aikansa nykyään, mutta pikkuhiljaa😊

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Sadonkorjuusukkien ilmainen ohje

Mustavalkoiset Unikkosukat

Varpu-sukat eri väriyhdistelmillä